Csengetési rend


 
1. óra 800-845
2. óra 900-945
3. óra 955-1040
4. óra 1100-1145
5. óra 1155-1240
6. óra 1245-1330
7. óra 1335-1420
8. óra 1430-1515
9. óra 1520-1605


<<  April 2024  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Selyemréti Iskola: DSCF5625 2 - indafoto.hu

 

Selyemréti Iskola: tehetsegpont - indafoto.hu

Selyemréti Iskola: tehetsegpont - indafoto.hu


EFOP 3.2.3 Digitális környezet a köznevelésben

Református Értéktermő

REFORMÁTUS ORSZÁGOS ÉRTÉKTERMŐ TEHETSÉGKÖZPONT

EGYMÁSRA FIGYELNI, EGYÜTT GONDOLKODNI…
Thursday, 05 November 2015 00:00

 

   Minden nap időt kell szakítani, hogy odafigyeljünk egymásra. A feszített munka, a folytonos rohanás erre nem mindig ad lehetőséget. A miskolci Selyemréti Református Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola csendes napot rendezett abból a célból, hogy tanulók és tanárok fokozottabban forduljanak egymás felé, kiszakadva a napi rutinból együtt gondolkodjanak, egyszerűen: együtt legyenek.

   A program a Miskolc-Alsóvárosi Református Egyházközség templomában kezdődött, ahol Dr. Szathmáry Sándorné lelkipásztor köszöntötte a megjelenteket. Ezt követte az istentisztelet. „Gyertyát sem azért gyújtanak, hogy a véka alá, hanem hogy a gyertyatartóba tegyék…” – idézte Tóth Orsolya iskolalelkész a Szentírás szövegét. A világosság bennünk van, de ahhoz, hogy világítani tudjunk, oda kell figyelni társainkra.

   Visszatérve az iskolába a reformáció üzenetéről kaptunk információkat. Legfontosabb a megújulás nap mint nap. A változtatás igénye mindig jelen volt a bátor emberekben. Példaképpen Robin Hood történetét követhették a tanulók a közös filmnézés alkalmával.

   A felkészülés és ráhangolódás után minden osztály elvonult, hogy osztályfőnökeik irányításával megbeszéljék a látottakat, hallottakat. A közös gondolkodás eredményét rajzban, előadásban rögzítették. A nap zárásakor minden osztály előadta gondolatait, számukra mit jelent a megújulás. Az eseményeket közös éneklések tarkították.

   Bár aznap nem volt tanulás a szó hagyományos értelmében, mégis hasznosan telt az idő. Gyermek és felnőtt egyaránt megtapasztalhatta, átélhette az együttgondolkodás, az egymásra figyelés nagyszerű élményét. Így lélekben megerősödve folytatódhat a munka.

(TVÁ)